Girar el smartphone ...




A través de dropster

Com funciona dropster?

En totes les categories de productes és dur a terme una subhasta en directe. Aquesta s'inicia amb el preu de venda recomanat del fabricant o amb el preu de venda de dropster habitual en altres mercats. Cada segon el preu baixa fins que acabi la subhasta. El primer que pressioni el botó „Comprar ara”, adquireix el producte escollit al preu mostrat en aquest moment. Després de pocs segons comença una nova subhasta amb un nou article.

Amb quin preu comença la subhasta?

Una subhasta comença sempre amb la recomanació de compra actual del fabricant o amb el preu de venda de dropster habitual en altres mercats. Després d'arrencar la subhasta el preu inicial va baixant gradualment, fins que la subhasta hagi acabat.

Que signifiquen els preus ratllats?

Una subhasta comença sempre amb la recomanació de compra actual del fabricant o amb el preu de venda de dropster habitual en altres mercats. Després d'arrencar la subhasta el preu inicial va baixant gradualment, fins que la subhasta hagi acabat.

A quina hora es fan les subhastes?

Es realitzen subhastes durant les 24 hores del dia, 7 dies a la setmana i en les categories de productes més variades.

Com veig quan arriba quin article a la subhasta?

Solament pots veure la subhasta actual, la subhasta anterior i la següent subhasta d'una única categoria de productes. Això es deu al fet que estem sempre buscant nous articles atractius i que fem participar en la subhasta qualsevol nouvingut a qualsevol moment.

M'he perdut una subhasta. Com puc aconseguir no obstant això l'article?

Pots deixar-te enviar un recordatori d'una subhasta ja passada. Simplement fes clic en el botó „Enviar recordatori”, comunica'ns el teu correu electrònic i pocs minuts abans que comenci una nova subhasta amb el teu producte desitjat rebràs el teu avís.

Perquè sol acabar la subhasta abans que hagi pogut comprar rés?

La subhasta la veuen molts compradors al mateix temps. Quan un altre comprador es decideixi abans que tu i pressioni el botó „Comprar ara”, la subhasta s'acaba per a tots els participants.

He clicat „Comprar ara”. Perquè no puc seguir comprant?

Si no tens cap compte de client vàlid o no estàs registrat, has d'acabar de fer tots els tràmits de la teva compra, abans de poder comprar el següent article.

Perquè els preus són mes baixos que el preu de venda recomanat pel fabricant?

Perquè el nostre departament de compres sap negociar durament i comprem a gran escala. A més a més sempre estem buscant atractius i exclusius articles de fabricants a vegades encara desconeguts / Newcomer. També tenim uns processos interns molt reduïts i automatitzats, amb els quals guanyem una estructura de costos molt atractiva.

Com puc contactar amb el servei d'atenció al client?

La nostra atenció al client està disponible a tot moment per a tu. Ens pots contactar a través del formulari de contacte.

Com puc veure que he rebut un recàrrec?

„Felicitats!” Amb aquestes paraules seràs saludat a la següent pàgina que serà visible únicament per a tu.

Que succeeix si dos o mes compradors han fet clic al mateix temps?

Aquesta és una pregunta especialment teòrica, ja que treballem amb un precís cronometratge que aconsegueix aproximar-se a una mil·lèsima de segon. Si fos el cas que això passes, cada comprador obtindria naturalment el seu article.

Quins avantatges tinc amb un compte de client de ple dret?

A qualsevol moment pots accedir al teu historial de comandes, fer un seguiment de les teves comandes entregades, tramitar devolucions i saber el seu estat. I pots anar comprant sense límits.



Cap amunt

Entrega / Pagament

Quins són els costos de lliurament?

Informació detallada sobre les despeses d'enviament, especialment a l'estranger, trobaràs en la corresponent descripció del producte de la subhasta.

Quin és el termini de lliurament?

El nostre tipus d'enviament „nextDAY” envia totes les compres, que s'hagin tramitat correctament fins a les 16.00 h, el mateix dia i tu les rebràs normalment el següent dia hàbil. El tipus d'enviament „Regular” té un temps de transport d'uns 2 a 4 dies. El temps previst per a enviaments a l'estranger varia, depèn del país destinatari i es pot consultar directament en la descripció del producte durant la subhasta.

Quines opcions de pagament ofereix dropster?

T'oferim tots els mètodes de pagament mes comuns. Paga via PayPal, amb targeta de crèdit, domiciliació bancària en compte i naturalment també via factura. El nostre proveïdor de serveis de pagament mostra automàticament els mètodes disponibles en aquest moment.

Quina hora límit tinc perquè l'article s'enviï el mateix dia?

El nostre tipus d'enviament „nextDAY” envia totes les compres, que s'hagin tramitat correctament fins a les 16.00 h, el mateix dia i tu les rebràs normalment el següent dia hàbil. El tipus d'enviament „Regular” té un temps de transport d'uns 2 a 4 dies. El temps previst per a enviaments a l'estranger varia, depèn del país destinatari i es pot consultar directament en la descripció del producte durant la subhasta.

Que haig de fer per enviar l'article a una adreça de lliurament diferent?

En el marc del tràmit de la comanda pots indicar-nos diferents adreces d'entrega que no han de coincidir amb l'adreça de facturació. Les quals pots administrar tu mateix en el teu compte de client.

Que significa l'advertiment „Atenció, el producte s'ha enviat amb l'embalatge original”?

En aquests casos poc freqüents no podem empaquetar l'article en un embalatge addicional, si no l'enviem simplement amb l'embalatge exterior original. Si l'article és un regal, et recomanem escollir una altra adreça d'entrega perquè el destinatari no vegi l'embalatge.

Vull enviar l'article comprat com a regal. Que haig de fer?

T'oferim per molts productes un embalatge de regal opcional. Pots afegir-lo i en qualsevol cas també pots utilitzar una direcció d'entrega diferent. En principi enviem tots els articles en una caixa d'enviament addicional. Poques vegades fem l'enviament sol amb l'embalatge original, amb el qual el seu interior és visible. En aquests casos ja t'avisaríem durant la subhasta.



Cap amunt

Reenviament

Com retorno un article?

Una vegada iniciada la sessió pots seguir fàcilment les devolucions i el seu estat en „Les meves comandes”. Aquí també t'oferim naturalment per a les devolucions un segell per a productes retornats de DHL. En el cas d'haver fet la compra com a convidat et proporcionem un compte de convidat temporal. Amb el qual podràs registrar les teves devolucions com si tinguessis un compte de client vàlid.

Com i quan rebo els meus diners en cas d'una devolució?

Tan aviat com tornem a rebre el producte, l'examinem. Dins d'1 a 2 dies et reemborsem els diners usant el mateix mètode de pagament escollit durant la compra.

Per què alguns dels embalatges estan precintats?

Productes, que hagin estat entregats precintats i no siguin adequats per retornar per motius de protecció de la salut o motius d'higiene, queden exclosos de devolució, si tenen el precinte danyat.



Cap amunt